۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱

معاون فرماندار گناوه:

کارهای بزرگی در گناوه انجام شده است/ لزوم بیان دستاوردها

کارهای بزرگی در گناوه انجام شده است/ لزوم بیان دستاوردها

گناوه- معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار گناوه گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات باید دستاوردهای نظام اسلامی را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف منعکس و به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لیراوی صبح چهارشنبه در نشست شورای روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه اظهار داشت: در برهه کنونی یکی از مهمترین موارد و از تأکیدات مقام معظم رهبری ضرورت جهاد تبیین در جامعه است که در این جهاد باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال عمر پربرکت نظام برای مردم تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار گناوه افزود: دشمنان به دنبال شکست در جنگ سخت علیه نظام اسلامی، با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم درصدد هستند تا بلکه بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و در این زمینه نقش روابط عمومی‌ها برای مقابله با این جنگ و حضور در جهاد تبیین بسیار سنگین است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی مشاور امین و مورد اعتماد مدیر یک اداره و دستگاه اجرایی است و باید در عرصه خبر، اطلاع رسانی، فعالیت‌های فرهنگی، نشست‌ها و برنامه‌های حیطه کاری به مسئول اداره کمک کند.

وی بیان کرد: نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی بسیار پررنگ و با اهمیت است و نگاه به جایگاه روابط عمومی باید مثبت باشد که در شهرستان گناوه نیز فرماندار شهرستان نگاه بسیار مثبتی نسبت به روابط عمومی‌ها دارند و بر اطلاع رسانی مناسب و انعکاس اخبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در فراوان تاکید دارند.

کارهای بزرگی در گناوه انجام شده است/ لزوم بیان دستاوردها

وی ادامه داد: اگر اخبار و خدمات نظام اسلامی به نحو مناسب و مطلوب به مردم انعکاس داده نشود در حق نظام اسلامی که خون‌های بسیاری به پای آن ریخته شده است کوتاهی کرده‌ایم و لذا همه ما از لحاظ کاری، ایمانی، اعتقادی و اداری وظیفه داریم خدمات ارائه شده و عملکردها را اطلاع رسانی و تبیین کنیم.

وی گفت: کارهای بزرگی در سطح شهرستان گناوه در عرصه‌های مختلف انجام شده با در حال انجام است و ادارات باید با تعامل با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها این خدمات را اطلاع رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری گفت: پرشور کردن انتخابات و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم از وظایف مهم و اصلی همه ما در انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری است.

وی بیان کرد: انعکاس خدمات انجام شده و دستاوردها و عملکردهایی نظام اسلامی به مردم باید انجام شود و روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات باید این دستاوردها را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف و با ارتباط بیشتر با رسانه‌ها، منعکس و به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: برخی از دستگاه‌ها که روابط عمومی معرفی نکرده‌اند بر اساس دستور فرماندار رئیس اداره مسئولیت روابط عمومی را نیز بر عهده دارد و باید خدمات انجام شده را گزارش کند.

وی گفت: نشست‌های متعدد و دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برگزار شده ولی انتظار از آنها بیشتر از این است و با توجه به در پیش بودن دهه مبارک فجر و انتخابات یازدهم اسفند سال جاری بیشترین فعالیت از روابط عمومی ادارات انتظار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا با انعکاس خدمات نظام شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

کد خبر 5996888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha